Pages

Friday 26 April 2013

Tawaran Matrikulasi

Selesai Dicoret Pada 27 April 2013 (12.03 PM)

Tahniah! Anda telah ditawarkan ke Program Matrikulasi,
Kementerian Pelajaran Malaysia
NamaHURIL AIN BINTI AMI NORDIN
No Kad Pengenalan95032103****
No MatrikMS13245468## 
Program PengajianPROGRAM SATU TAHUN
KursusSAINS
Nama KolejKOLEJ MATRIKULASI KELANTAN 
Penempatan SementaraKOLEJ MATRIKULASI JOHOR
Tarikh Mendaftar27 MEI 2013
Setelah menunggu dari pagi lagi nak buat semakan , akhirnya berjaya jugak aku bukak page keramat nih . Pheww.. Pagi itu, sebelum pergi kelas memandu, aku sempat lah nak jenguk2 web matrikulasi tu . Tetibe dia cakap pukul 4 petang baru boleh semak . Aku sabar ... 

Pukul 4.05 petang, aku try cek lagi (online) . Aikk??? Apesal error? Sabar ... Aku korbankan kredit aku 20 sen untuk cek cara mesej . Aikkk?? 'Belum Dibuka Untuk Semakan'? what the fish???  Sabar . . Bile dah 10 kali lebih2 aku cek online, mesej tak jadik,, aku fed up la . 

Malam tu lepas solat maghrib , aku try sekali lagi semak guna mesej . Ingatkan still error , rupenye dah menjadi . Aku dapat Matrikulasi Kelantan ...Aku dah agak daa.. Aku rase budak SAHUT tak de sorang pun mintak matrik klate .huhuhu... So, aku cepat2 la pergi cek online sebab nak tengok surat tawaran n other details . 

Then I started to realize something weird ...
Penempatan SementaraKOLEJ MATRIKULASI JOHOR
memang ada penempatan sementara ke? So, aku try check sekali lagi guna ic kawan aku . Dia dapat matrik kat pahang . Tak ade pun penempatan sementara macam aku . So,maksudnya kes ni adalah untuk Matrikulasi Kelantan aje la yang tak siap sepenuhnya lagi . Oh ic . .

Hah ????
So, kalau aku masuk matrik klate ni, aku first batch la???
 Oh tidakkkk.. aku dah serik jadi first batch mase kat SAHUT dulu . Seksa ! Tak ade seniors, camne nak study?
....

Well .. Tak perlu gelabah .. Aku bukan nak masuk pun matriks tu. Hehehe ... Ape2 pun, aku tunggu keputusan UPU keluar pertengahan bulan Mei ni . Kalau dapat masuk U,Goodbye la matriks. Hahaha . (kalau tak dapat, masuk matrik la aku jawapnyer .. )

p/s : Harap dapat la Asasi Sains Pertanian kat UPM tu . Aku tak nak masok matrik !!!!!!


2 comments:

  1. ho nampaknya kite dapat metrix sama~~~ :D

    ReplyDelete
  2. Thanks yer untuk nasihat awk.. betul nie upu takkan black list nama kita law dah terima tawaran matrik mcm akk sy ckp ? sbb akk saya dulu matrik pahang.. tuh yang sy tak berapa pasti..
    awk dapat info dekat mana ? boleh share dgn saya ? harap membantu..

    *hmm, kelantan ? kawan saya ada seorang dapat dekat sana.. Suhana namanya.. hehe kelantan mmg baru buka.. tapi saya doakan awak dapat asasi.. :) Good luck dear :D

    ReplyDelete