Pages

Sunday 19 May 2013

Asasi Sains Pertanian UPM (Preparation Week)

...20Mei2013...0100


Aku dapat ASPER seperti yang aku impikan dari dulu . 1st step: aku join group ASPER 2013/2014 yang wujud beberapa jam lepas keputusan UPU keluar 17 Mei 2013. Memang terbaek la diorang ni . Malas nak citer panjang2 .. Da ngantok.


flashback jap..

18 Mei 2013
 Aku bawak keluar semua baju2 kurung yang akan kene bawak ke UPM. Baru aku sedar baju kurung aku da mencecah 20 helai . Banyak dowh! Blouse?xder...Kemeja?xderr...Peplum dress?xderrrrr! T-shirt hado lah. #i hate fashion

19 Mei2013
--- Lepas balik kelas memandu.,
1) Print out borang perjanjian elaun asasi
2) Pergi Watsons cari barang2 peribadi . Semua kene stock baru..! haha
3) Pergi kedai plastik beli barang plastik la. ape lagi .(baldi,hanger,pngepit baju yada yada yada)
4)Balik umah test drive barang2 baru
5)Malam bukak fb jenguk2 bakal teman sekuliah di ASPER. Rancak bebenor diorang berborak .. Aku segan nak join.haha
6)Mengadu pasal sesuatu kat cik iman (dak ASPER fast track) . Lega sket da luah prasaan
7)Update blog walau skett . I don't want to miss this priceless moments !

*tinggal berape hari lagi sblom aku tinggalkan bumi klate ni  (25Mei daftar)

UPDATE :
Kehidupan Di Asasi Sains Pertanian (briefly)
ASASI SAINS PERTANIAN (SEMESTER 3)


8 comments:

  1. asasi pertanian plu temu duga x?

    ReplyDelete
  2. thanks for the question.
    asasi pertanian tak perlu temuduga.
    sorry for the late reply...

    ReplyDelete
  3. Kak nak tnyaa!!kat UPM ada jual barang2 peribadi tak???topup ada???pen semua ada??mahal tak??

    ReplyDelete
  4. semua ada jual dik. complete! huhu. takde la mahal sangat. UPM ada koperasi sendiri yang insya'allah bertujuan untuk kurangkan beban pelajar (^_^)

    ReplyDelete
  5. Mse asasi ad x kelab dan persatuan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Untuk pelajar Asasi , kita tak diwajibkan untuk menyertai Ko-kurikulum Universiti . Tapi , ada sesetengah persatuan yang pelajar Asasi dah boleh join macam Persatuan Silat Cekak Ustaz Hanafi . Korang juga boleh join sekretariat Kolej 13 atau mewakili pertandingan-pertandingan antara kolej macam olahraga, tarian drama, teater dll . (^_^)

      Delete
  6. Mcm mne nak dapatkan buku panduan ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apabila anda diterima masuk (check mlalui online) dia akan sertakan link untuk download buku panduan tu. ^_^

      Delete