Pages

Tuesday 19 March 2013

Kelas Memandu ( Atas Jalan Weh!)

    Hari ni aku dah rasmi dapat Lesen L ! Ok . . Happy kejap je kot . Cikgu aku datang ambik kat umah macam biasa. Sampai tempat belajar memandu,(KOTARAYA) dalam pukul 8.40 pagi . Pagi tu aku sarapan dengan 2 sudu teh jus Tok Guru dan sebijik kuih ketayap (aku panggil kuih lenggang-lenggok sebab umi kene pusing2kan kuali mase nak ratakan acuan) , .

    Hajatnye bila dah tau pukul berapa boleh start belajar, aku nak gi beli bubur segera la kat 7E, last2.,.,., aku menunggu dengan sabar dan bertawakal semoga penyakit gastrik aku tak menyerang smpai pukul 1.00 tengah hari . what the @$&*%*# ??. Mase tu baru la sampai giliran aku nek kete ...Sabo je la

    Weh??? Teros belajar atas jalan besar ke? Masak aku .... Ok lah... Cikgu pun baik . haha. Aku ni kan style kalut sket., bahagian aku yang paling lemah adalah dekat
traffic light atau secara spesificnyer bahagian mula2 nak start masok gear 1 . Aku tak ingat berapa simpang traffic light yang aku dah buat kacau @ huru-hara . huhu. Kete lain dah jaln , aku still terkebil-kebil control clutch .
Naseb Tak Jadi Cenggini

  Tapi aku respect and ucap TERIMA KASIH banyak2 kat pengguna 'senior' kawasan Pengkalan Chepa , Padang Tembak , Panji dan yang sama waktu dengannya yang bersabar dengan karenah budak-budak junior macam aku. Tak de hon2 kat aku cam orang tak cukup air.Yelah...aku stuck dekat traffic light tu masa orang ramai tengah kalut2 nak balik office lepas lunch . Panas ceng-ceng plak mase tu.(terlepas slang klatey pulok.,huk aloh) . Cikgu aku pun cool jer. Takde lah marah2 .. Nama pun orang Malaysia kan...?

Tabungan Maya Saya -klik la kalau sudi.thanks
Tu jelahh ...

P/S : Lusa Result SPM !!!!!!!!!!!
   

    

No comments:

Post a Comment