Pages

Friday 15 March 2013

(It's On My Birthday!) 5 Hari Sebelum Keputusan SPM

         Assalamualaikum . . Semalam kawan aku inform kat aku yang result SPM keluar 21 Mac 2013.
Aku pun tak sure sebab ramai cakap 20 Mac, aku pun try Google and jumpa satu site yang meng-confirm-kan ura-ura 21 Mac 2013.

      It's on my birthday !!!!!!!!!!!!!!!!  Adduii . . So skarang aku (and maybe semua yang akan ambik result) tengah membayangkan detik2 itu lah.

       Kalau yang yakin dengan prestasi masa exam tu , mesti la bayang yang best2 . . Tapi kalau yang buat ala2 macam aku ni,. ,bayangan ketakutan lar...

    Ya Allah . .. Kuatkanlah Semangat HambaMu Ini Untuk Menghadapi Apa Jua Keputusan Yang Akan Ku Terima . .


P/S: Tak sure lagi nak pergi pagi atau petang lepas abah balik kerja .
Tabungan Maya Saya --klik la kalau sudi.thanks . .

No comments:

Post a Comment